Dnyaa56 Kızlar plasenta aşagıda dedi doktor 18 haftalık hamileyim ama önmeli degil ckar yukarı dedi varmı bu durumu yaşayan
Lavinya24 Dnyaa56 benim 16.haftada öyleydi 18de gittim yukarı çıkmış sıkıntı yok dedi çıkıyo yukarıya
Denizs16 Dnyaa56 banada 20. Haftada aşağıda dedi doktorum, 24 te tam olarak çıkmamıştı. Şuan 29. Haftadayım perşembe kontrolüm var umarım çıkmıştır
SimayGg Dnyaa56 10.haftadan beri benimde plesantam aşağı yerleşimli ama çok şükür herhangi bir sorun yaşamadım bugüne kadar. Umarım yukarı çıkar. Çoğu kişinin zamanla çıkmış diye okuyorum ve duyuyorum