Elfmstfa Merhabalar 17 haftalık gebeyim idrar tahlili verdim ve lökosit 6 değerinde çıktı sıkıntılı bir durum mu acaba
_Tazeanne Elfmstfa çok yüksek değil bol su için 3 litreye yakın olsun bide iç çamaşırınızı sürekli değiştirin ben 54lerden düştüm
Eylul_eylul Elfmstfa benimde 1 hafta önce lökosit 5-6, bol bakteri çıktı doktor akıntı olduğunu söyledi bnde bol su tüketiyorum günde 3 lt. Sende bol suyla yükselmeden atlatabilirsin
Elfmstfa _Tazeanne referans aralığı 0-5 gösteriyor bende 6 çıkmış yine de ister istemez tedirgin oldum bişey olur mu acaba diye 🥺
_Tazeanne Elfmstfa yok olmaz Allah’ın izniyle suyu devamlı için yükselmesin yoksa antibiyotik başlatıyorlar haftalardır kullanıyorum 😢18+1 benimde
Elfmstfa _Tazeanne çok teşekkür ederim hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi 🤲☺️