Kizlar 7 haftalık oldum kahverengi az az kanamam devam ediyor doktora gittiğimde ben burada kanama göremiyorum diyor yinede progestan verdi kullanıyorum uzun zamandır da adet düzensizliğim var acaba rahim pis kanı mi atıyor sürekli de doktora gitmek istemiyorum doktor korkulacak bisey yok dedi iki kere