Bsrblr benim yeni çıktı. Tuz direncim 3 ün üstündeydi azaltman gerekiyor tuzu dedi azalttım düzeldi bugün 2.4 cıktı tuz direncim normale döndü dedi idrar verdim temiz kandada hiçbir sey cıkmadı simdi ölçtüm 14 e 9 limonlu su iç demişti doktorum onu uyguluyorum birde böyle giderse erken almak zorunda kalabiliriz dedi ne yapcağımı bilemiyorum