Pamuk 4+4 şeklinde hesaplıyor sanırım herkes ama o zamanda 9 ay 36 hafta yapıyor ya da şey diyenler oluyor mesela ben şimdi 14. E girdim yani 4 ay başındayım hayır asıl şimdi 3. Aya girdin diyorlar 4 ay bitince 4 e girmiş oluyorsun gibi valla bu tablo dışında hiçbirini aklım almıyor o yüzden yanlışsa da yanlış ben buna inanıyorum 😂