Ftm7 Merhabalar. 4-5 gün önce doktora gittiğimde acelesi olduğu için cinsiyetine bakmadı bile :( şimdi başka bir doktora gitsem gösterir mi cinsiyetini? Yoksa biraz daha beklemeli miyim? Çok merak ediyorum ☺️
Msydn6 Ftm7 normalde bu hafta gösterir tabiki 12 hafta itibariyle cinsiyet öğreniliyor çoğunlukla eğer bebek uygun pozisyondaysa tabi
tugbadurmaz34 Ftm7 bana 16 da net söylecekmil doktor bekliyorum yeni gittiysen bu kaşar sık gitme 17 yi bekle bari hem zaman geçer hemde kesinleşir
Temmuzmucizesi26 Ftm7 ben de sizin haftanızdayken öğrenmiştim erken değil bence gösterir insanlar 11 de öğreniyorlat