Kızlar 13+5 gebeyim bugün ikili tarama için devlet hastanesine (perinatoloji) gittim ense kalınlığı 3.20 çıktı.
Bir de amniyotik bant olduğunu söyledi o sırada riskleri sayarken benim algılama anlama yetim gitti tabi sesler sanki derinden geliyor çok üzüldüm.
Fetal dna aklımda ama yarın medicana hastanesine de gideceğim. Sizce ultrason cihazının kalitesi fark yaratır mı? Amniyotik bant çoğunda kaybolmuş ama yine de ürkütücü. Yaşayanlar deneyimlerini paylaşabilir mi?