8 haftalık hamileyim tam doktoruma karar verdim demiştim bugün itibari ile vazgeçtim. Doktor arıyorum, panik atak hastası olduğum için doğumumun rahat geçmesi açıcından da iyi bi yer istiyorum. Prensesler gibi paramın karşılığını alacağım güzel özel hastane ve güzel ilgili bi doktor önerisi verseniz bende araştırsam çok güzel olacak. Ankaralı değilim o yüzden hiç bilgim yok sürekli araştırma içindeyim. Özel eryaman nida hocaya gittim acaba onda doğum yapıp memnun kalan var mı? Ya da başka öneriyede açığım bi yardımcı olsanııııız🤷🏻♀️