PrensinibekleyenAnnee Kızlar iyi akşamlar , yarın doğumum var benle oğlum için dua eder misiniz sağlıkla doğsun kucagıma alayım bebegimin kalbinde delik vardı hep düşünceli bir hamilelik geçirdim kimin duası kime geçer belli olmaz duaniza talibim 🌸
PrensinibekleyenAnnee ozgeerkan73 sağol canım Allah razı olsun evet heycan korku birbirine karıştı sanki ☺️
ozgeerkan73 PrensinibekleyenAnnee benim ilk hamileliğim 10 + 5 ve doğumun nasıl birsey olduğunu bilmiyorum ama inşallah rahat geçer 🙏
Ezgikrgz PrensinibekleyenAnnee Sağlıkla kucağınıza alın inşallah bende dün yaptım doğum allah yardımcınız olsun🙏🏻🥰🌸