cansureis Allah bağışlasın canım ❤️ benimde olursa ilk olucak inşallah bu aydan hem ümitliyim hem korkuyorum 3.ayımız denemede ovulasyon testi yaptım bu ay bakalım ilk testimi cuma günü yapmayı planlıyorum bat 4 Aralık 🥺 ve gerçekten belirtiler belirtiler… psikolojik mi değil mi mide bulantım var gibi hissediyorum sonra diyorumki yok ya değil bence hele geceleri 😂 bugün net bir şekilde mise yanmam vardı ama , birde bel ağrım göğsümde hiç belirti yok benim 🥺 herkesin göğsünde var benim sadece bir tanesinin ucu çok acıyo o yüzden heyecanla cumayı bekliyorum inşallah olur ❤️