cansutekgul Lütfen cevaplayın ufacık bi şey yapsam nefes nefese kalıyorum sanki kalbim yetmiyor gibi uzanınca da böyle. Sizde de var mı böyle bi şey 😭 26+4
Meryeminannesi20 cansutekgul 27+4 den selam yanlız değilsin nefes nefes kalıyorum ayrıyeten göğüs kafesimde inanılmaz baskı var oturamıyorum ya destekli oturmam lazım yada uzanmak🥲
AslanKadini cansutekgul bebekten kaynaklı galiba.. ben 20 hf oldum iki gündür kaburgam ağrıyor nefessiz kalıyorum dik asla oturamıyorum uzanarak oturuyorum sadece..
Minigiim-vebenn52 Ankara-58 hadi geçmiş olsun 🤦🏼♀️ bende boya badana ile uğraştık fış fış burun çekiyorum inşallah hasta olmam
Kubrabaytekin cansutekgul 38+2 yim ve uzun zamandır bunu çekiyorum. Hele bi kaç gündür çok zor geçiyor. Ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum. Sanırım doğum yapana kadar dahada agirlasacak 😔