Selcan3 aynı canım bende 2 doz geçtiğimiz cuma yapıldı önümüzdeki cuma 1 tane daha var yapılacak ne zamandır hap kullanıyordum malesef faydası olmadı çok baş ağrısı halsizlik ve el ve kollarda ağrı ve uyuşma yaşıyorum malesef inşallah serumun faydası olur