Caglaasya
Biberon emzik tarzı şeyleri düşünmüyorum gebelik eğitimindeki ebemiz kesinlikle yanınıza almayın mama gerekirse kaşık ya da şırınga ile beslersiniz demişti yine aynı şekilde pudra, pişik kremi, ıslak mendil de onermedi onun yerine ılık su ile pamugu ( temizlik pamukları aldik suya dayanıklı) ıslatıp temizliğini yapmayı yazında direk yikamayi düşünüyorum inşAllah pişik olma olursa zeytinyagi düşünüyorum
Şampuan olarak ilk 6 ay icin Sebamed aldık mustela da öneriliyor
Evde kendimiz içinde yumuşatıcı ve kokulu çamaşır deterjanı kullanmadığım için kızıma da yumuşatıcı düşünmüyorum deterjan olarakta Dalan roxy sabun tozu aldık