Mebus ben de başları yaza denk gelince çıkmıştı Burda, kaynatıp buzluğa atmıştım o da faydalı olmadı anlamıyorum ki bitti şimdi de yok küçük bir ilçedeyiz doğuda görev nedeniyle burda bulmak imkansız bir tane manav var zaten :( 3 gündür fitil (Mixovul) kullanıyorum hala aynı sarı akıntı devam. Doğuma kadar böyle gidecek herhalde