Aysemm44 Hayrisko Evet normal büyüdüğü için çocuk kanala yerleşiyor oda baskı yapıyor ileri günlerde daha baskın olur
Kubokubb Hayrisko 25 haftalığım bende de oluyor bayağı korktum en sonunda doktoruma yazdım . “ İdrarda yanma , vajinal kanama , düzenli rahim kasılmaları yoksa , bebekte oynuyorsa korkulacak bir şey yoktur” böyle cevap verdi
Hayrisko Aysemm44 erken doğum olursa diye korkuyorum iki üç gün önce randevum vardı bir sikinti yoktu ama bir iki gündür vajinada baski ağrı olddu
Aysemm44 Hayrisko Bol bol uzan bende oluyordu ben artk yüryemiyordum ileri günlerde daha çok olacak o yüzden bol bol dinlen sen yürüdükçe baskı oluşur