Btlgndz esmaaykur gitme aman sakın bak bende ona gidiyordum tahlil yaptırdım bana gülerek ay canım fazla kan tahlil almışız senden yanlışlıkla dedi bmyle bişey olabilir mi nasıl fazla kan alabilirler bide gülerek söylüyor
esmaaykur Btlgndz valla canım ben oylesıne takıbe gidiyorum doğumda memeleketiöe gidicem rahatım o konuda
Btlgndz FATMA1234yokkan onu bilmiyorum ama internete Ersoy hastanesi diye yazın orda telefon numarası çıkıyor arar sorarsınız
FATMA1234yokkan Fatmanuray_0610 bende ona gideyim o zaman suna diye bi doktor varmışta o da maltepeye gitmjs en iyisi o diyorlardı
zeyd123 FATMA1234yokkan platonun arka tarafında nurdan yazıcı var kendi yeri çok iyi bir doktor muayene oraya gidin derim
zeyd123 FATMA1234yokkan vermiyor diye biliyorum ama vaktiniz varsa Ersoy ve saygıya gidip doğru dürüst cevap dahi alamayıp para vereceğinize nurdan hanıma gidin 🫶🏻🫧
FATMA1234yokkan zeyd123 aslında ocağın 2 sine zeynep kamil hastanesine randevu Aldım ben ama şuan sultanbeyliye uzak olduğu için bende yakında iyi bir doktor arıyorum kafam karışık ne yapsam bilmiyorum
FATMA1234yokkan FATMA1234yokkan zeynep kamilde tedaviyle olan bir gebeliğim var korkuyorum o yüzden zaten kalp atışını sağ salim duymak icin birde ilk gebeliğim bana sıcak kanlı davranacak bi doktor lazım her detayı güzelce anlatacak