sibel-ya 33 hafta gebeyim uykusuzluktan dolayı doktorum passiflora ilacını verdi ama gebeler için uygu değil diyorlar. Kullanan ya da bilgisi olan var mı?
Gamzecanpolat sibel-ya Doktorunuz sakınca görse yazmazdı bende yazdıracağım kontrolde gebeler için var çocukların kullandığı gibi yumuşak şeker gibi