Nesfur41 Kızlar 33+1 haftalık hamileyim göğsümden süt geldi doktoruma sordum normal dedi elleme sıkma dedi daha önce böyle olan var mı aranızdaaaa ablamlar da falan hiç böyle olmamıştı
BusraTi36 Nesfur41 benim de 4 aylık hamileyken gelmişti ilk gebeliğim de hemde ben sıkmadım sütyen de farkettim göğsümde iyi huylu tümörler çıktı takipteyim
Medineuyanik Nesfur41 benimde 20 haftadan sonra sütüm ara ara gelmeye başladı doktorum gayet normal bir durum bazı kadınlarda oluyor bu ama sakin sıkma sikarsan sütün gelmez doğumdan sonra dedi
BusraTi36 Nesfur41 ha şunu da söyleyeyim herkesin ki aynı olacak diye birşey yok benim doktorum beni genel cerrahiye yönlendirmişti çocuğum olduktan sonra hamileyken zaten bişey yapamıyorlar sadece takip edelim dedi korkulacak bişey yok yani
LavinsMom Ya ben de merak ediyorum herkes sutum geliyor falan soyluyor 20 li haftalardan. Ama 34+1 olduk hala oyle biseym yok. Sorun bende mi acaba
Nesfur41 LavinsMom Kız yok gelmesin aklım gitti valla 😂 bizlerde hiç kimsenin olmadı böyle endişelendim bende bi an
Blueberry0 LavinsMom herkeste bir olmuyor ya😊Belkide gelmiştir kurumuştur gitmiştir siz fark etmeden. herkeste akacak diye bişey de yok. bende çok oldu😂ben seviniyordum jakskskdk
Blueberry0 Nesfur41 korkulcak bişey yok normal bi durum 😊🫶🏻 ben sevinmiştim sütüm geliyor diye hahaha
Nesfur41 LavinsMom Oturuyodum işte bi anda ıslaklık hissettim tişörtte 1 lira kadar öyle diyim bi yuvarlak 😂 boşa gitti buzluğa ataydım bari 😂
LavinsMom Blueberry0 bilmiyorum ki ben de gormek istiyorum o sutu 😅 ama yok olsa fark ederdim. Gogus uclarmda bazen beyazlik oluyor beyaz bi tabaka kucucuk minnacik dus alirken yuyunca geciyor yani bilemiyorum sut olsa oyle azcik olmazki 🥺
LavinsMom Blueberry0 34+1 takmiyorum da bazen etrafimdaki gebeler ay benden sut geldii gııız senden henuz gelmedimiii falan diyorlar krize sokuyorlar 😂