milaninannesi kizlar merhaba sabahtan beri cocugun hareketlerini hissetmedim merakdan öldüm dayanamadim gittim.acile gaz olmus karnimda.o yuZden hissetmemisim bugun 32+1 im ve cocugun kilosu 1700 gibi dedi doktor sizce normal mi..
Aryamom- milaninannesi geçmiş olsun öncelikle ben 32+2 de gittim 1700 dü sınırda dedi haftada 2 kez kontrol verdi oldukça telaşlıyım bir kaç gündür size doktor bişey dedimi
Minikdunyam milaninannesi sizi telaşlandırmak istemem ama 32 +6 yım 2 400 kilosu ve iki hafta önden gidiyor bu Arada
Bskrt milaninannesi 32. Haftada Alt sınır 1300 Üst sınır 2500 Ortalama da 1780 canım :) Çok iri de olmaz zayıf da olmaz bence normal kiloda doğar. Benm mesela 31de 2400dü, doktorum hep iri olacak 4 kiloyu geçer diyor gününü beklerse
Havin Minikdunyam bence sen talaşlan canım sen o çocugu böyle giderse 6 kilo dogurursun allah sana bagışlasın da dikkat et kilolu olması iyi deil canım
Minikdunyam Tlaytas ben başlarda çok yedim galiba sürekli meyve yiyordum muz elma fln ve peynir deli gibi peynir tost yapıp yiyordum bide her hafta muhakkak hamburger 🙈 sonra şekerim sınırda çıktı doktorum diyet yap dedi aslında kilolu da değilim normalim 26. Haftadan beri diyet yapıyorum muzu fln bıraktım doktoruna kilosu son haftalar düzelir mi dedim düzelmez böyle gider dedi Doğuma kadar da 4 ü bulur dedi yemesen de ne yaparsan yap bebek iri dedi 🤦🏻♀️ Bakalım son hafta ne olacak
mrshavva Arkadaşlar beni yanlış anlamayın 32+3’te gittim kontrole ve 1.750 demişti kilosuna haftasıyla uyumlu gidiyor dedi Salı günü kontrolüm var ne diyecek bilmiyorum ama ben evlenene kadar 36-38 kilo arasında gittim geldim minyon tipleyin birde evlendikten sonra 45 oldum 45 ile hamile kaldım yani demek istediğim bebek sağlıklı olsun da Doğumdan sonra illa ki kilo alacak almayacak diye birşey yok sağlıklı diye şükredin 🙏🏻
Minikdunyam mrshavva katılıyorum doktor aksini söylemedikçe bebeklerinizin kilosu için endişe etmeyin zamanla sağlıklı olduğu sürece kiloda alır ve hepimizin bünyesi bir değil anneye görede bebek kendimi belli ediyor.. bende fazla kilodan yakınıyorum 😂 nasıl durdurum kilo almasını diye
Havin Minikdunyam omg sen nerde yaşıyorsun ben fransadayım azıma etti doktor sırf normalinden 200 gr fazla diye yatıracaklardı nerdeyse diyete soktu beni sizin doktorlar 😑
Tlaytas Minikdunyam ben her gün süt iciyorum 1 tanede muz yemeye calisiyorum onlar kilo aldiriyo diye duymustum muzu hic sevmem mecbur yiyorum 😂
Minikdunyam Havin hahah kuzum benim şeker yüksek çıktı sanırım ondan tahim edemediğin kadar telaşlıyım doktorumda bişey yapamıyor ki zaten diyet yapıyorum hayır normal doğuramayacağım o daha çok canımı sıkıyor Allahım sağlıklı versinde gerisi önemli değil bu arada doktorum yapılı bebek iyidir memeyi fln hemen kavrar dedi beni teselli etti galiba 😂
Bskrt Minikdunyam bugn 33 oldum 😬 32+5te 2600 gr 47 cmdi göbeğimi zor taşıyorum resmen aşırı baskı hissediyorm kasıklarımda Erken doğuracağım gibi bi his var içimde🤦♀️
Minikdunyam Bskrt bende öyleyim her an doğuracakmışım gibi iki ev süpüreyim sanki tüm ağırlık tek bi yerde toplanıyor ve yürümekte zorluk çekiyorum hele o çişim yokken sanki çok sıkışmışım gibi hissetmem çok fena ya