Canım benimde testimde böyle çıktı ilk yaptığımda aynı testti seninkindede bir çizgi var ama silik şekilde 3 gün sonra yaptım çizgi iyice belirginleşti sonra normal gebelik yaptım tamamen çıktı bence sende bir kaç gün daha bekleyip tekrarlayabilirsin umarım güzel haberler alırsın 🙏🏻