Önce sakin ol canm bsey olmaz insh Allahin izniyle. Ilık bi dus al biraz uzan eğer agrin hafiflerse ya yorgunluktan agrin olmuştur yada yalanci şansıdır bende de oluyordu o haftalarda suan 36+6yim kendimi yorunca hala okuyor. Agrin geçmezse ve iyice artarsa hastaneye gtsen iyi olur