Kbr54 Merhaba arkadaşlar yumurta toplama işleminden sonra doktor transferi 2 adette uygun gördü 2 adet dönemindeyim takvim olarak ama gecikme yaşıyorum benim gibi olan geciken var mı yardımcı olur musunuz
Yaprak- Kbr54 benim opudan deyil ama bu ay yumurtalar tam gelişmedi okadar iğneye rağmen adet olunca tekrar gidicem bende bekliyorum olmayı 1 hafta geçti canım
Kbr54 Düşük dozajda mı kullandın iğnelerini iğneler aslında çok geciktirmez aşılama olduğum zamandan biliyorum gonalf kullandım gecikme yaşamadım ama herkeste farklı etki olur canım Yaprak-
Yaprak- Kbr54 ilk 75ml sonra 150ye çıkardı doktorum ama büyümedi sen istersen kekik suyu yap iç canım belki gelir test yaptınmı
Kbr54 Yaprak- Allah sabır versin yumurta takip süreci çok zor sürekli hastaneye gidiyorsun inşallah gelişir yumurtaların 🙏 ben test yaptım negatifti ama adet 1 gün geçince yaptım şimdi 1 hafta oldu bu işte bi terslik var diyerek düşündüm benim gibi olan varsa içim rahatlasın istedim