Metsialis Herşey güzel olacak Allahın izniyle diyerek söze başlayayım 😊 Korkulacak hiçbirşey olmuyor ameliyat esnasında sen tamamen uyuşuyorsun acı değil ama dokunulduğunu hissediyorsun. Bebeğin ilk 15 dk içinde doğuyor çok güzel ve muhteşem bir an 😍🙏
Bol bol emzir bebeğini sütün ancak öyle gelecek ve çoğalacak.
Sütün olması için tek çare bol su iç 👍
İlk ayağa kalkınca biraz zorlanacaksın ama direkt karşıya bakarak adım at ve dinledikten sonra da bol bol yürü ki gazını kolay çıkarabilesin
Gecelik giymiştim ben sadece ve çok rahat oldu pijama hiç kullanmadım
Depend kesinlikle süper bir ürün oldu benim için 👍
Emzirme atleti de çokça al derim
Baş ağrın olursa sırt üstü dümdüz uzan ve kafein tableti alabilirain benim doktorum önermişti çok ağrım olmuştu çünkü
Senin de merak ettiğin birşey varsa sor sorabilirsin seve seve cevaplarım 😊
Sağlıklı doğum diliyorum 🙏