selim10 söyle bebek buyuyene gelisene kadar tok aç gitmende bir değişiklik olmaz çünkü sadece keseyi gorucekler ve bebeği bir nokta olarak gorucekler tuvalete sıkışık olmazsan ve haftan küçük olduğu için alttan bakarlar ilerleyen haftalarda bana 8. Haftadan itibaren sıkışık gel falan demediler daha da büyüdüğünde 10. Haftadan sonra tok gidersin hatta çok belli olmaz ama 1 çikolata yersen bebeğin hareketlenir ben 22. Haftamdayim tok da olsam aç da olsam çikolata yiyorum ki hereketleti belli olsun kendini göstersin doktor zaten söyler sana