Gizemess ilk yapilan csti muaynesi bi kac saniye suruyo acitmiyo sana diyoki dogum icin catin iyi yada dar. Bunun icin. Ama normal dogum dusunuyosan daha sonrakilerde gene muayne ediyo bu sefer aciklik varmi diye bakiyo ve biraz zorluyo. Benim ilkinde hic bsyim olmadi bir hafta sonra dogum icin gittigimde eger gelcek olza bebek gecen hafta muaynemden sonra gelirdi dedi. Yani gelsin diye zorlamis. Dogumun old gun gene bakti acilma yok ilerleme yok sezeryan karari verdik o gun. Ama 1 saat sonra hastanede sezeryani beklerken sancilarim cikti nst de hemde duzenli ve adet agrisinin siddetlisiydi. Yani sezeryana girmeden dogumum baslicakti biraksaydik ama bebegin suyu bulanik diye hemen almamiz gerekiyodu beklmedik. Yani benim ilki csti muaynesi. 2. Si tetiklemek icinmis ama gelmedi 3. Sünde sancim gelmisti ama amleyt oldm