Ozgenur445
Kızlar böbrek büyümesinden kayaklı agrım var aramızda yaşayan bar mı çözümü tedavisi nasıl oluyor bana yardımcı olur musunuz
meric
Ben varım... zorlu bir süreç benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde böbrek büyümesiyle karşılaştım sağ böbreğim felaket ağrıyordu doktora gittim büyüme var dedi ara ara ağrı hafifliyordu son zamanlarda çok şiddetlenmişti bir ay erken oldu doğumum... Doğumdan sonra ara ara ağırır eski boyutuna döner demişti doktorum gerçektende öyle oldu bu gebeliğimde de bazen öyle bir ağrısı tutuyorki ama maşallah diyeyim ilki gibi değil benim bebeğim hep sağıma basınç yapıyordu o da önemli bence tedavi için doktor iki hafta bekleyelim stent takmamız gerekebilir demişti ama ben cesaret edemedim korktum bebeğim zarar görür diye
meric
Doktorum çok ağrın olunca parol iç dayanamayınca da acile git demişti stentten başka bir çözüm Yok maalesef Ben o dönemlerde hacamatta yaptırdım böbreğime ve gerçekten beni rahatlattı baya ağrım hafiflemişti baya birde bir limonu 3 4 kaşık zeytinyağına sık iç böbreklere faydası olduğuna inanıyorum son olarak bol bol su iç
Ssa
Ayni sorun bende de var bugun kontrole gittim doktor olabiliyor genelde dogumdan sonra geçiyor benim onerebilecegim bise yok dedi bide hangi tarafta buyume varsa o tarafa yatmamak gerekiyormus ama saga yatmadigimda uyuyamiyorum daha cok agriyor galiba mecbur cekecez baska caresi yok