mefo hayır asla pişman değilim bizim doktorumuz ikisini de aynı anda yaptırın dedi öyle yaptırdık doktorumuza güveniyorum hiçbir sorunda yaşamadık yan etkisi falanda olmadı bizde ateş falan olmadı arkadaşımda yaptırdı onun bebeğinde de olmadı tabi her bebek aynı değil