KuzeyinAnnesi10 sedseda yastık kendim yaptırdım kuzenime canım panch deniyor galiba o model. Baykuşcarft da yaptırdım kapı süsünü de en uygun orası ve çok kaliteli.
ug_fa-3diplomalianne sedseda ben kapı süsünü kendim yaptım instagramdan birsürümalzeme sayfanın adı malzemeleri ordan almıştım, tulum ve yastığı da butikbebecik sayfasından yaptırdım baskısı çok güzel ürünler kaliteli ve uygun fiyatlı
ug_fa-3diplomalianne sedseda 200 küsürlerde yani 300ü bile bulmadı hem el emeği oldu hem de istediğim gibi yapabildim