Yasanixxxx Kızlar basına gelen varmı cuma günü şeker yüklemesi yaptırdım doktor idrar tahliye almıstı protein pozitif çıkmış tekrar idrar vereceğim endişelenmem gerekir mi 27 haftalıgım..
gamzecgr Yasanixxxx 14 mg ye kadar çıkması normalmiş ona bakar doktorunuz önce ona göre idrar toplama ister ya da tansiyon takibi