Zeliss02 son 3 aydan önce geçirmişsin enfeksiyonu. Şu durumda bebeğe bi zararı yok. Hatta bağışıklığın var bu iyi bişey bile sayılabilir. Tedavi gerektiren endişe edecek bişey de yok. Ama sen yine de nasılsa bağışıklığım var deyip dikkatsiz davranma toksoplazmaya karşı. Sağlıkçı değilim, aynı sonuçları aldığımız için doktorumun bana söylediklerini söylüyorum önceki postunda korkmuşsun içini rahatlatmak istedim bildiğim kadarıyla. Doktoruna sonucunu gösterene kadar en azından rahat olursun 🌺