Daha önce post açmıştım belki görmüşsünüzdür bugün devlete gittim geçen hafta 7 haftaylken kese boştu bir hafta sonra gel dediler bugün gittim 8+3 yine kese gözüküyor bebek gözükmedi beş gündür de kanamam var doktorlar kesen normal duruyor istersen bir hafta bekle dediler bide kan bakalım duruma göre değerlendirelim dediler kan sonucum da ayın altısında 16000 olan betam bugün 27000 çıktı olması gerektiği gibi yükselmemiş kesede büyümemiş kesin sağlıksız gebelik kürtaj dendi
Bende arkada gelen kürtajdaki kadınların seslerini duyduktan sonra imza atıp çıktım yarın özele gidicem kürtaj için sadece sadece hala olma ihtimali var mı diye düşünmek istemiyorum üç haftada beta anca iki katına çıkabilmiş boş gebelik için tüm sinyaller var ama içim hiç rahat etmiyor 🥺