Kızlar bir kere Ekimin başında gece rahatsızlandım nefes alamadım baş dönmesi titreme falan o zaman hamile değildim . Bir gün boyunca sürdü sonra Ekim sonunda gene oldu çok kötü oldum o zaman yeni hamile olduğumu öğrendim . Şuan 9+2 aynı şey yine oluyor kalbim ağrıyor derin nefes alamıyorum çok kötüyüm 🥺 acile gitmiştim her şey yapıldı temiz çıktı kardiyolojiye gittim orada sadece kalp ritim bozukluğu var ama o çok sorun değil dedi . Kalp krizi geçiyorum sanki .. psikolojim mi bozuldu yoksa.. 😔