Buseksr bende keçiören medikalparkta mine gültekin çalığa gidiyorum 28. Haftadayım doktorumdan çok memnunum Allah nasip ederse normal doğum istiyorum hastane, hizmet çok güzel.
arkadaşımda gebelik takibini ve doğumunu mine hocaya yaptırdı o da çok memnun kalmıştı bende onun tavsiyesi ile gitmiştim.