Gulsen123456 benim ilki 4 5 ay yattım çok çok kötü idi. Bulantı kusma ne ararsan var. Bir de doğdu ben emip uyuyacak sanarken dediğiniz gibi gazlı bebek olmasın mı 3 4 ay da öyle şok geçirmiştm 😂😂 şimdi ki şükür idare ediyor hamilelik, inşallah gazlı olmazlar 🤫