AygyulSina Selim_Alparslan ben Philipsin setini aldim icinde ates olcer burun temizleme aparati dis kasiyici torpu makas tirnak makasi tarak seti var baska bisey var mi hatirlayamadim
Burcu35 Selim_Alparslan bebedor kolay kavranabilen çıt çıtlı makasını aldım onun dışında birşey kullanılmıyor zaten bebeklere 😊
Gzmocl Selim_Alparslan 8 parcalimi ne bi set var 50 liraya almistm n11den. Tatagi fircasi ates olcer damlalik tirnak makasi makas torpusu burun temizleyicisi icindeydi hosuma gitti acikcasi
Selim_Alparslan AygyulSina diş kaşıyıcı kullanmayı düşünmüyorum canım onun yerine içine Meyve süzgeçli tarzı şeyler varya ondan alacağım kaşıyıcı özelliğinde gösterir , ateş ölçeri eşim ayrı alacak
Papatyambenim Selim_Alparslan bende chicco aldım henüz kullanmadım ama kullanışlı bir şeye benziyor. Çevremdekiler de baya memnun kalmıştı😚
Burcu35 Selim_Alparslan makas şeklinde olanlara zor kullanılıyor diye duymuştum. Kavranabilenlerde daha rahat oluyormuş kesme aklında olsun canım😊
AygyulSina Selim_Alparslan dış kaşıyici bende ayri alicam tabikide o sadece setin ucinde var ateş olcerde klasiklerden ben bide kulaktan olcer alicam. Ama evde extra bitane daha ates olcerin bi zarari oldugumu dusunmuyorum
Gzmocl Selim_Alparslan kusura bakma tatlım biraz gec oldu https://m.n11.com/baby-bird-bebek-bakim-seti-9-parca-yeni-urun-sook-fiyat-P242019899
Gzmocl Selim_Alparslan tatlım daha kullanmak NASİP olmadi bebis 1 ay sonra gelicek ama makasi falan saglamduruyor bnce bide iadesi var ona guvendim parani hemen onaylamiyosun
Selim_Alparslan Gzmocl bizimde 3 ay var daha kuzum hayırlısıyla gelsinler inşallah 🥰 ben çok kararsız kaldım hangisini alsam diye
Gzmocl Selim_Alparslan Nasil dilersen tatlım hosuma gitti dusundugum gibide geldi kullanincada yazarim 😉😉
Zmraemr Selim_Alparslan çoğu kullanılmıyor diye ben ayrı aldim tırnak makası- tarak ve fırça ates ölçeri alından ölcmeli aldim
Selim_Alparslan Zmraemr aslında Tırnak fırçası , törpü falan bana da saçma geldi 🙄hangi marka aldın onları canım
Zmraemr Selim_Alparslan civilde tırnak makasi bebedor idi sanırım ateş ölçeri n11 den tarak-fırça chicco