Gamzekk 1 hafta önceden bebeğimi kucağına aldım o gün gün almaya diye hastaneye girip doğum yapıp çıktım hayatımın en üç anını yaşıyorum yanimda eşimden başka kimse yok ailelerimizin bile haberi yok çünkü bizim bile haberimiz yoktu o sabah evden çıkarken bebeğimi kucağına alacağınızdan neyse doğum hikayem şöyle kızlar.... O gün dediğim gibi d. Günü almaya gittim alttan muayne oldum açılmak vardı ama ultrason bakıldı bebeğime 3 kez kordon dolarlı ve tersti acil ameliyat dedi bn bir panik bir panik asla doğuramam hazır değilim diye ver yansnlardayım bana sakinleştirici serum taktılar yok anam beni dünya gelse sakinlesitememz bn normal doğum istiyordum buda nerden çıkmıştı şimdi ne yapacaktım allahım die düşünürken iğneden dehşet korkarım hemşirelere kimse yok yanimda ne olur destek olun derken buldum kendimi ameliyat haneye indik epitel olsun bari bebeğimi göreyim dedim önünde başka sezeryan vardı serumun biti doktorlar gidio çıkıyor ben film gibi seyrediyorum herşeyi bir yandan dua ediyorum ağlıyorum falan neyse serum istedim bitince deizm bu biti bn sakin felan da değilim çok korkuyorum dedim anestezi doktoruymuş güldü nie gülüyorsun sürekli ilkkez sen gibi mutlu birini görüşü dedi bana bn mi dedim evet dedi yoo şuan çok endişeliyim desemde yok yok mutlusun dedi giti :)neyse cisim geldi serumdan sonra ameliyata alındım o masaya çıkmadan cisim var dedim şimdi sonda takicaz dedi o rahtlık anlatılamazdı:) epidural okumasın. korkma sakin kımıldama dedi ve hemşire tutuyordu ayaklarına doğru yanma geldi sol ayağım uyuşmadı bekledik hala uyuşmadı bn dedim durun bn uyuşmadık nasıl dediler baş baya bn hissediyorum dedim inanmadılar bana birşey yaptı tepki verdim o an sonra doktorum genel acil dedi anestezi doktoruma ne olur bayıltma ya ölürsem bebeğimi göremem ne olur yapma dedim ve gittim odaya geldiğimde videoya çekmişler yavrum nerde oyyy yavrum die agliyoedumnbebbegim yanimda bu ana kadar kurtulduk ikimizde çok şükür dedim ve pat doktor geldi coo zor doğum geçirdim rahimin nerdeyse alınacağını söyledi bn güldüm şaka felan die gülme coo ciddiyim ben hayatımda böyle sınırlı rahim nadir rastlanır dedi coo korktum zaten epeyce haksızsın kızıl aydan kan iştendi 3 ünite kan takviyesinaldim doğumdan sonra malesefki 40 gün emzirdim bebeğimi alttan rahimnicin tedavi sürecin başladı için bebeğimi suttenn kesmekn zorunda kaldım çok çukur rejimindeki iltihaplanma 1 2 ayda geçti ama bir daha doğum yaparmışım bilmiyorum ilk doğumdan daha fazla şuan korkuyorum ya dirilmezse ya alınırsa ya o masada kaldırama çocukların bensiz kalırsa vs vs rahim herkezi bir açmazda kurtarsın sağlıkla kulaklarımıza almayı nasip etsin size ve evlatlarımıza sağlıklı mutlu hayatlar dilerim......
BeyzZaA Gamzekk Allah analı babalı büyütsün sizede geçmiş olsun sağlıklıkla büyüsün yavrunuz inşallah