asiyefatsaozdemir Merhabalar, Birkaç gün önce hamile olduğumu öğrendim ve çok mutluyum. Devam eden bir kasık ağrım ve yanma hissim vardı, bugün biraz daha fazla ağrı olmaya başladı ve bacaklarıma vuruyor. Bu normal bir durum mudur, yaşayan kimse var mıdır?
DidemUmut asiyefatsaozdemir ben ayyynııısini yaşadım tam bir hafta kasık ağrısı çektim özellikle geceleri ve üşüdügum zaman bende kist vardı ondsn dolayı veya adetime yaklaştım bu ağrı ondan diyordum hiç hastaneye gitmedim sonra çok şiddetli olmaya başladı beş günün sonunda altınci gün gittim ve hamile olduğumu öğrendim hamile olduğumu öğrendikten dört gün sonra yavaş yavaş o ağrı hafifledi daha rahat uyumaya başladım bugün tamamen geçti benim sadece üşüdügum zaman biraz sancı oluyor hafif oda geçiyor sonra benim bu şekilde canım tabi herkes aynı değil ben özellikle çorapsız gezmemeye çalışıyor dum
annelik_4 asiyefatsaozdemir normal canim ben 12 haftalık olduğuma rağmen adet zamanında o ağrılar tekrarlıyor bide üşütme ben kendimi ilk haftalarda üşüttügm için belime bile vuruyodu