Mom534545 Canım eger agdaya baslicaksan kuaföre git derim ama kaç haftalıksın ? Kuaförde ki sir ağda zamanla seyrekleştiriyor . Hamileleigimden önce bi agdaya giderdim bi jilet yapardım kafama göre ama hamike olduğumu öğrendiğimden beri her ay düzenli tüm vücut gidiyorum . 23. Haftamdayım faydası çok . Ama biraz geç dönemlerde agdaya başlayanların hassasiyetten dolayısı teninde sivilcenmeler olabiliyormuş insallah senin olmaz