Rabiul haftasına geliyor mu ben 10. Gün gecikmemde öğrendim 3. Gün negatifti 10. Gün testle uğraşmadım gittim kan verdim🥲 yarın drum tekrar kan istedi pazartesi 634 tü yarın kaç olur acaba yine verdiğim saatte veririm 🥰 kesemi gördü ama dr rahim içi gebelik dedi