Hilall_ benim daha 32 de çıktı. Bebişi durdurmak için ilaç verdiler. Açılmanız yoksa çok kotkmayın, varsa da bol bol ızanıp dinlenin, doktorunuz en doğru bilgiyi verecektir. Şimdi 33 olduk biz. Erken gelmesin hanımefendi diye içerde tutmaya çalışıyoruz