Merhaba arkadaşlar, dün spinal anestezi ile doğumumu gerçekleştirdim :) ancak bebeği yoğun bakımda bırakıp çıktık :( enfeksiyon kapmış 11 gün tutucaz dediler böyle bişeyle karşılaşan oldumu malum bu ara yenidoğan bebekler hep yoğunbakımda kafam çokkarışık gayet iyi gözüküyor yavrum ama böyle dedi doktor