Benim beta kurtaj oldugumda 29000 lerdeydi cuma gunu yaptırdım 723 çıktı henüz daha düşmedi 16 gun oldu kurtaj olalı.
Doktorum 6 ay korunmalisin dedi herhangi bir tedavi sürecinden bahsetmedi tekrarlarmi endise ediyorum yeniden gebelik oldugunda ayni seyi yasarmiyim daha once hic duymadım bu durumu