ElifV94 Ya benim tam bilgim yoktu ama diyetisyenim gebelikte tarçın veriliyor demişti bana. Bugün tarçınlı tatlı yedim sıkıntı olur mu acaba?
KuzeyinAnnesi10 ElifV94 kaşık kaşık kiloyla yemediyseniz hiç Bisey olmaz tükettim hala daha yerim severim de tarçın
OguzMoms ElifV94 Ben Kefiri tek başına içemiyorum malesef faydasi çok fazla olduğu içinde içine sevdiğim bı meyveyi birazda tarçın ekleyip blenderden geçiriyorum o şekilde içiyorum bı sorun olmadı simdiye kadar bence tükettiğiniz miktar önemli
NovaVina_ Gebeligin ilk haftalarında önermiyorlar düsüge neden oldugundan dolayi ancak tatli uzerindeki eser miktarda ki tarcindan bir sey olacagini sanmiyorum
ElifV94 NovaVina_ yani içinde vardı da ne kadar koydular bilemiyorum tabi. Üzerindeki muhallebisi daha çoktu tabi ama. 5 haftalığım şuan. İçime kuşku düştü
ElifV94 KuzeyinAnnesi10 yok zaten o şekil yüketemem anca tatlıda ya da çay kahve içine çubuk tarçın olarak