Yasminnim ben kullandım ıkızlere hamıleyım suan 15. Haftadayım 6 haftalık iken kullandım bırde 12 haftalık iken kullandım cok sık oluyor bende hamıle iken asıl kullanamaz ısek allah korusun cok tehlıkelı enfeksiyon bökreklere yayılma riski var o zaman hap bazende serum takıyorlar cok ılerı degıl kı toz vermısler doktorunuzu dınleyın bence