Bu ay gecikmem gerçekten Nirvana’ya ulaştı diye düşünüyorum artık 11.gün sanki hiç adet olmayacakmışım gibi hissediyorum karın ağrısı kasık ağrısı olur benim normalde adet olacağım zaman hiçbiri yok Kasım ayı bitti ben adet olmadım şaka gibi gerçekten akşam kan vermeye gidecem cumartesi kadın doğuma gidecem bana kalsa cumartesiye kadar bekleyecektim ama aklıma o kadar saçma sapan senaryolar geliyor ki düşünmeden edemiyorum evde hep gebelik testi yaptım hep negatif çıktığı için kan vermemiştim akşam bide kan vereyim de olmadığını kanıtlayım diyorum yoksa gebelik zaten doktora gittiğimde ilaç isteyecem sökülmek için göğüslerim taş gibi ağrıyor çünkü oda bende gerginlik yapıyor ister istemez