15+2 de doktorumun suyu az ensesi kalın bacak ve kol kemikleri kısa kafasının arkasında kistik bir şey var demesi üzerine perinatologa gittim. Orada da hiç iç açıcı şeyler söylenmedi. Amniyosentez yapmam gerektiği söylendi. Yapmak için başka bir perinatologa gittim ultrasonla baktı ve çok kötü şeyler söyledi. Amniyosentez yapıldı ama sonuç iki hafta sonra çıkacak. Ama doktor bana sonucu beklemeye gerek yok çalışır organı yok dedi Allah için bana dua edin yanlış karar vermeyeyim