Saab2099 kızlar sizin negatif çıkan testinizi açtığınızda işaretledim yerde kırmızılık varmiydi sizce bu işaret pozitif mi
Merve-metin Saab2099 evet oradaki işaret hep var canım benim negatif testlerimde de orada işaret var orayı baz alma sen senin için önemli olan c çizgisinin yanında bi çizgi daha var mı yok mu ona bakacaksın
Saab2099 Merve-metin dün regl olmam gerekiyordu olmadım yani 1 ay oldu hemen hemene çok az Bi hayaller çizgi var o olabilir mi yoksa 1 ay ya net çizgimi çıkmalıydi
Bartumommyyy Saab2099 kan testinde eğer geç döllenme olmadıysa çıkar bugün verseniz bile idrar testinde çıkmayabilir