1 aylık hamileyim 3 yıldır antidepresan kullanıyorum anksiyete sen dolayı hamilelikten şüphelendiği an bıraktım ama hem hormonlardan hem de ilaç yoksunluğundan sanırım çok kötü durumdayım halsizlik sürekli bi ağlama modu gündelik hiçbir iş yapamıyorum sizde de yaşayan var mı