Kızlar yarın sabah doğumum var, oğluma kavuşuyorum Allah’ın izniyle. Herkes “bunlar daha iyi günlerin, doğsun da o zaman görürsün neler olacak, bu günlerini çok arayacaksın, keşke daha geç çocuk yapsaydım diyeceksin” diyor bu arada 24 yaşındayım. Kimse Allah aratmadı çok şükür verdi demiyor. Psikolojim bozuldu resmen 9 aydır dört gözle beklediğim yavrumu kucağıma almanın heyecanı yerini strese bıraktı. Bu insanlar niye böyle