Almanyagelini Bugüne kadar ufak tefek regl gibi karın ağrısı dışında hiçbir belirtim yoktu. Karnım o kadar yukarıdaki, beni gören herkes sen daha doğuramazdın diyordu😀 ki bende aynen böyle düşünüyordum. Bir yandan gebelik şekeri, diğer yandan suyum azaldığından pazartesi suni sezeryanla doğumumu başlatmayı planlamıştı doktorum. Türkiye’den annem geldiğinden kayınvalidem, görümcem vs. bir güzel oturduk bu akşam, yedik içtik, hatta giderken yarın yine geliriz inşallah diye dua edip gittiler, hani Doğum olursa diye 😀 Bende inşallah ama biraz zor dedim. Onları yolculayıp tuvalete girdim, kalktım üstümü düzeltirken o da ne, birşeyler akıyor😍 Yok böyle bi sevinç, saçma bi hale girdim, tarifi yok yaşamak lazım, kendi kendime banyoda pişmiş kelle gibi sırıtıyorum😄 Anneme haber verip banyoya girdim, sonra çıkıp işte olan eşime haber verdim, panik olmadan işlerini halledip gel dememe rağmen tabi ki panik oldu 😄 Şimdi size bunları yazarken hafif atıştırıyorum ki doğumda güç kuvvet olsun. Sizlerden ricam ise dua etmeniz; inşallah suni sancı gerekmeden, normal Doğumla, kolaycacık ve sağlıkla bende sizde yavrularımızı kucağımıza alırız. 😍 Sancılarımı kolay karşılayabilmek ve kolay bir Doğum için önerileriniz varsa alırım😊
Zeynep Ah canım benim. En önemlisi moral bence. Moralini yüksek tut. İçini ferah tut. Ayetel kürsi oku bol bol